BİZİ ARAYIN

0850 840 11 67

E-POSTA ADRESİ

altun@altun.com.tr

ADRES

Yeşildere Mahallesi Alaçam Caddesi Dört Mevsim Sitesi A Blok No:49A/50 Atakum / SAMSUN

DİA HoReCa

DİA HoReCa

Otel ve Restoranlarda Profesyonel Yönetim Sistemi: Horeca!

DİA HoReCa, Otel Yönetimi ve Restoran Yönetimi Alanında İşletme İhtiyaçlarını Gidermeyi Amaçlayan Online DİA çözümüdür.

DİA HoReCa-Otel Programı, ister bir otel ister on otellik otel gruplarının ihtiyaçlarını Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan-Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Yönetimi, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları modülleri ile karşılamayı amaçlamaktadır.

Zaman Kaybından ve Veri Kirliliğinden Kurtaracak Çözüm: Horeca!

Otel Yönetimi

Grup otel takibi imkanı

Modüller arası entegrasyon sağlama

Online destek alabilme

Yedekleme, güncelleme ve virüs derdi olmaması

Bağımsız platform

Kolay kullanım

Her yerden erişim

MasterCard PCI güvenlik sertifikası

Restoran Yönetimi

Grup restoran takibi imkanı

Yedekleme, güncelleme ve virüs derdi olmaması

Ayrı tahsilat yapma imkanı

Bağımsız platform ve kolay kullanım

Garson takibine olanak tanıyan yapı

Online ve hızlı erişim

Farklı kategorilerde raporlama

Kolay ve pratik yapı

DİA

Küçük bir istemci programı ile kullanılır.

Daha az kaynak harcar.

Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.)

Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir.

Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar.

Eski verilere dönüş yapılabilir.

Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır.

Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz.

Her zaman en son sürüm kullanılır.

Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır.

Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır.

İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir.

Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir.

Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.

Diğer Yazılımlar

Bilgisayara kurulan program paketin kendisidir.

Daha fazla kaynak harcar.

Tek bir işletim sistemi üzerinde çalışır.

Aynı anda tek bir işlem yapılabilir.

Kullanıcılar yedeklemeyi kendileri yapmak zorundadır.

Bilgileri geri yüklemek için teknik destek gerekir.

Güncellemeyi herkes kendi takip etmek zorundadır.

Güncellemeler veri bütünlüğünü bozabilir.

Güncellemeler elle yüklenir.

İstenen güncellemeler kullanıcılara çabuk dönmez.

Farklı yerlerdeki şirket birimleri birbirine bağlı değildir.

Genellikle tek bilgisayara kurulur.

Her modül gerçek zamanlı olarak sisteme entegre değildir.

Destek için teknik kişinin ofise gelmesi gerekir.

Neden DİA Horeca Yazılımına Sahip Olmalısınız?

Otel ve restoranlarınızı online bir platformda tek sistem üzerinden sorunsuzca yönetmek istiyorsanız DİA Horeca’yı edinmelisiniz. Programımız sayesinde hızlı ve güvenli bir şekilde yönetim panellerinizi takip edebileceksiniz. Deponuzu, muhasebenizi, gelir – gider analizlerinizi, tahsilat ve insan kaynaklarınızı internet olan her yerden kontrol edebileceksiniz. Klasik yazılımlara nazaran daha güvenli ve kullanışlı olan DİA Horeca, sektörel farkınızı yaratmanızı da sağlayacak.

Başarılı Ticari Yönetimler İçin: Horeca!

Verilerinizi hızlı bir şekilde kaydetmek, güvenli bir şekilde korumak, dilediğiniz yetkiliyi modüllere atamak, istediğiniz her an sisteminize ulaşmak, otel ve restoranlarınızı kaliteli standartlarda yönetmek için HORECA!

Dia Yazılım Samsun Bayi olarak 2014 yılından bu yana hizmet vermeye devam ediyoruz,

Dia Yazılım Samsun Bayi, 30 yılı aşan tecrübesi ile yanınızda,

Dia Yazılım Samsun Bayi, Uygulama Danışmanlığı Hizmeti ile tüm iş süreçlerinizde yanınızda,

Dia Yazılım Samsun Bayi, özel rapor tasarımları ile ihtiyacınız olan esnek raporları hazırlar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, E-Devlet çözümlerinde de yanınızda,

Dia Yazılım Samsun Bayi, depo stok takip sisteminizi yönetir,

Dia Yazılım Samsun Bayi, barkodlu stok takip sisteminizi kurar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, müşteri takip sisteminizi kurar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, CRM ve ERP ihtiyaçlarınızda yanınızda,

Dia Yazılım Samsun Bayi, B2B bayi sipariş sisteminizi kurar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, B2C E-Ticaret sisteminizi kurar

Dia Yazılım Samsun Bayi, Restoran yazılımı ihtiyaçlarınız için Dia yazılım ile hizmet sunar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, proje yönetim sistemi ile tüm iş süreçlerinizi yönetebilirsiniz,

Dia Yazılım Samsun Bayi, teknik servis yazılımı ile esnafımıza hizmet verir,

Dia Yazılım Samsun Bayi, görev takip sistemi ile şirket içi iş akış süreçlerinizi kurgular,

Dia Yazılım Samsun Bayi, potansiyel müşteri süreçlerinizi takip eder,

Dia Yazılım Samsun Bayi, Bitki Koruma Ürünleri takip sisteminizi kurar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, perakende satış sisteminizi kurar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, sanal pos uygulaması ile tahsilatlarınızı kolaylaştırır,

Dia Yazılım Samsun Bayi, mobil uygulamalar ile tüm işlerinizi sahadan takip etmenizi sağlar,

Dia Yazılım Samsun Bayi, Dia Yazılım'ın güvenli bulut sunucularından çalışan Dia Ticari Yazılımlara profesyonel destek verir.

Company Image
Top